Canvis estacionals...

1 d'abril de 2011

Hi ha qui diu que la inspiració va en funció del fred, els quefers i el patiment. Ja ho deia Sabina "..oiga doctor...devuélvame mi depresión..". I per aquestes dates, no sé com ho faig, sempre estic poc inspirada. No sé si serà el temps, la primavera, la sensació que tinc d'estar fent tot allò que vull fer, o potser una combinació de tot.

Un dia em van dir que els canvis estacionals són el pitjor per a les persones "boges" i un tant "neuròtiques", com jo. I després d'haver passat una bona tardor i tenir un començament primaveral del que no em puc queixar, em pregunte si potser aquell no va ser altre dels "comentaris espill". Ja sabeu, totes aquelles coses que diem a altra persona o d'altra persona, que defineixen la nostra realitat.

Bé, en qualsevol cas, tant fa. Continuarem passant tardors i primaveres, i encara que no va gens amb mi ser optimista, que totes vagen igual de bé que aquestes!

1 comentario:

Audrey dijo...

Per estar poc inspirada...:-) Qui vol depressions!, no hi ha res millor què gaudir amb allò que es fa!.