Memoria de jóvenes airados...

27 d'agost de 2010



"Nosotros, que somos los de entonces, los que no tenemos dónde, los que siempre hablamos solos.
Nosotros, que no formamos parte, decidimos seguir al margen, viviendo en el alambre.
Memoria de jóvenes airados, vive al norte del futuro y al sur de la esperanza.
Cautivos, en reinos conquistados, donde habitan los silencios, donde ya no queda nada.
Memoria de jóvenes airados...
Nosotros, que estamos siempre alerta, marcamos la diferencia, sin haceros reverencias.
Vivimos, caminamos sin aliados, amamos como soñamos, soñamos siempre armados.
Memoria de jóvenes airados, vive al norte del futuro y al sur de la esperanza.
Cautivos, en reinos conquistados, donde habitan los silencios, donde ya no queda nada.
Memoria de jóvenes airados...."


Gran Loquillo...Tremenda esta cançó.

2 comentarios:

bunburry dijo...

Loquillo m'encanta. I aquesta cançó, també. Per fi algú amb gust!

Per cert, vaig anar al teu poble (des d'Onil) caminant a veure'l com a turista i em va agradar. El carrer Major és preciós. Fins a aquest estiu només en coneixia el Mercadona, ja em val.

Un petó, maca.

Sole dijo...

jo sempre he tingut bon gust, eh!? jeje...

si és que...vas sempre amb els colivencs, i clar, Onil no ho és tot! jajaj! castalla mola més, i no ens plou el dia l'entrà! ;)

besets!