Ha pasado otro año...

23 de juliol de 2010



"...Ha pasado otro año..."

Passen els dies i els mesos, i quan t'adones, resulta que tens un any més. Un any que significa estar ja més a prop dels trenta que dels vint. Però això potser és el que menys preocupa. El que ens provoca més mal de caps són les conclusions que anem traent de cada any que passa. Quines coses hem aconseguit, en quines ens hem equivocat, on estem, en relació a on esperàvem estar, etc.

"...he viajado en mi nave..."

Jo sé el que he aconseguit i més clar encara em queda en quines coses m'he equivocat (uff..), i quines coses bones he tret d'aquests errors. Aquest any he viatjat entre el passat, el present i el futur, però sobretot he viatjat per dins meu, arribant a la conclusió de que potser no sé el que vull, però m'ha quedat clar el que no vull per a la meua vida.

"..he quemado periódicos..."

I això m'ha portat, com no, a un enfrontament entre la raó i la fe. Típic dilema. I és que, els follets que viuen dins meu es resisteixen a que el meu cap els diga el que és millor per a mi, sense passar abans per tota aquesta nebulosa que suposa el "deixar-se dur".

"...llovieron piedras...pero el tejado sigue igual..."

Ja se sap que aquests enfrontaments no acaben bé, i només serveixen per ensopegar. Sort que l'àvia sempre deia: bolet, lliçó. I després d'acceptar aquesta frase, i les tiretes que anem coleccionant, tapant ferides de batalles perdudes (per sobreviscudes!), la vida continua...

I al final, m'adone de que aquest any, potser no ha sigut tan diferent de la resta. Perquè tots els anys passen sense que em done temps quasi a respirar. I perquè de tots tinc alguna tireta, algun cardenal, algun error que recordar, i sobretot, el record d'haver sobreviscut, que és el més important.


"...otro año más sin darme cuenta..."

No hay comentarios: